Marketing relacji

Jak segmentować klientów i mierzyć ich lojalność? Jak zarządzać reklamacjami? Jak wykorzystywać media społecznościowe do budowania pozytywnego wizerunku marki? Sięgnij po wskazówki, dzięki którym stworzysz trwałą relację z klientami.
Write your awesome label here.
5
Liczba lekcji
20
Liczba filmów
2:40
Czas (godz.)

Czego się nauczysz?

Szkolenie pt. „Marketing relacji” pomoże Ci rozwinąć kluczowe kompetencje biznesowe. Nauczysz się:
  • definiować potrzeby klientów,
  • przeprowadzać segmentację klientów,
  • mierzyć lojalność klientów i skutecznie o nią dbać,
  • budować relację z klientem w social media,
  • zarządzać reklamacjami.

Co otrzymasz?

  • Prestiżowy certyfikat ICAN Institute

  • Narzędzia biznesowe do pobrania
  • Plan wdrożenia kompetencji
  • Artykuły i podcasty „MIT Sloan Management Review Polska”
  • Dostęp do aplikacji (Android, iOS)

Eksperci

Piotr Stohnij

Ekspert w zakresie zmian pokoleniowych w biznesie i marketingu. Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.

Zobacz więcej

Don Peppers

Konsultant, autorytet w dziedzinie marketingu, współautor wielu książek

Fred Reichheld

Założyciel Bain & Company Loyalty Practice

Bernd Schmitt

Profesor CBS, ekspert w dziedzinie doświadczeń klientów

Kryteria zaliczenia

Aby otrzymać certyfikat, musisz:
  • zaliczyć wszystkie aktywności,
  • zdać test końcowy na co najmniej 80%.

Pochwal się nowymi umiejętnościami!

Dodaj certyfikat ukończenia szkolenia do swojego profilu na LinkedIn, udostępnij go w mediach społecznościowych lub zamieść informację o jego zdobyciu w swoim CV!  

Struktura szkolenia