Marketing strategiczny

Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować rozpoznawalną wśród konsumentów markę? Naucz się identyfikować potrzeby klientów, by dopasować do nich swoją ofertę i strategię komunikacji. Dokonaj segmentacji rynku i przygotuj profesjonalny plan marketingowy.
Write your awesome label here.
6
Liczba lekcji
5
Liczba filmów
2:50
Czas (godz.)

Czego się nauczysz?

Szkolenie pt. „Marketing strategiczny” pomoże Ci rozwinąć kluczowe kompetencje biznesowe. Nauczysz się:
  • identyfikować i monitorować potrzeby klientów,
  • przygotowywać profesjonalny plan marketingowy,
  • przeprowadzać segmentację rynku,
  • przeprowadzać analizę konkurencji i wyróżniać swoje produkty na jej tle,
  • identyfikować okazje rynkowe, które pomogą firmie realizować jej misję.

Co otrzymasz?

  • Prestiżowy certyfikat ICAN Institute

  • Narzędzia biznesowe do pobrania
  • Plan wdrożenia kompetencji
  • Artykuły i podcasty „MIT Sloan Management Review Polska”
  • Dostęp do aplikacji (Android, iOS)

Ekspert

Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie zmian pokoleniowych w biznesie i marketingu. Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.
Zobacz więcej

Kryteria zaliczenia

Aby otrzymać certyfikat, musisz:
  • zaliczyć wszystkie aktywności,
  • zdać test końcowy na co najmniej 80%.

Pochwal się nowymi umiejętnościami!

Dodaj certyfikat ukończenia szkolenia do swojego profilu na LinkedIn, udostępnij go w mediach społecznościowych lub zamieść informację o jego zdobyciu w swoim CV!  

Struktura szkolenia