Podstawy komunikacji w biznesie

Spraw, by Twoje prezentacje i wystąpienia publiczne zapadały w pamięć! Poznaj tajniki perswazji, naucz się słuchać aktywnie i dowiedz się, jak udzielać informacji zwrotnej, by osiągać z jej pomocą wymierne efekty.
Write your awesome label here.
4
Liczba lekcji
14
Liczba filmów
2:10
Czas (godz.)

Czego się nauczysz?

Szkolenie pt. „Podstawy komunikacji w biznesie” pomoże Ci rozwinąć kluczowe kompetencje biznesowe. Nauczysz się:
  • aktywnie słuchać i formułować pytania w taki sposób, aby uzyskać oczekiwane informacje,
  • skutecznie przyjmować i przekazywać informację zwrotną,
  • skutecznie przekonywać innych,
  • inspirować innych,
  • występować publicznie i wygłaszać efektywne prezentacje.

Co otrzymasz?

  • Prestiżowy certyfikat ICAN Institute

  • Narzędzia biznesowe do pobrania
  • Plan wdrożenia kompetencji
  • Artykuły i podcasty „MIT Sloan Management Review Polska”
  • Dostęp do aplikacji (Android, iOS)

Ekspert

Paula Wąsowska DBA

Doświadczona wykładowczyni, trenerka, mówczyni publiczna, moderatorka oraz uczestniczka dyskusji panelowych. Konsultantka i ekspertka ds. innowacji
i strategii konkurencyjnej. Prowadzi konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Zobacz więcej

Dr Maria Mycielska

Ekspertka w obszarze zarządzania kulturą organizacyjną

Friederike Fabritius

Ekspertka w dziedzinie neuroprzywództwa

Kryteria zaliczenia

Aby otrzymać certyfikat, musisz:
  • zaliczyć wszystkie aktywności,
  • zdać test końcowy na co najmniej 80%.

Pochwal się nowymi umiejętnościami!

Dodaj certyfikat ukończenia szkolenia do swojego profilu na LinkedIn, udostępnij go w mediach społecznościowych lub zamieść informację o jego zdobyciu w swoim CV!  

Struktura szkolenia