Zarządzanie karierą

Zaprojektuj swoją ścieżkę kariery i osiągnij sukces zawodowy. Dowiedz się, jak budować profesjonalną markę osobistą, zarządzać swoim rozwojem, przygotować się do awansu i zaplanować zmianę pracy.
Write your awesome label here.
5
Liczba lekcji
11
Liczba filmów
2:30
Czas (godz.)

Czego się nauczysz?

Szkolenie pt. „Zarządzanie karierą” pomoże Ci rozwinąć kluczowe kompetencje biznesowe. Nauczysz się:
  • projektować własną ścieżkę kariery,
  • planować rozwój zawodowy w obecnym miejscu pracy,
  • planować zmianę pracy i skutecznie tę zmianę przeprowadzać,
  • budować profesjonalną markę osobistą,
  • identyfikować i rozwijać umiejętności, jakie będą potrzebne na rynku pracy w przyszłości.

Co otrzymasz?

  • Prestiżowy certyfikat ICAN Institute

  • Narzędzia biznesowe do pobrania
  • Plan wdrożenia kompetencji
  • Artykuły i podcasty „MIT Sloan Management Review Polska”
  • Dostęp do aplikacji (Android, iOS)

Eksperci

Piotr Stohnij

Ekspert w zakresie zmian pokoleniowych w biznesie i marketingu. Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.

Zobacz więcej

Dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, wykładowca, praktyk biznesowy i konsultant

Dr Maria Mycielska

Ekspertka w obszarze zarządzania kulturą organizacyjną

Piotr Cielecki

Trener biznesu, certyfikowany coach ICC, psycholog

Aleksandra Ślifirska

Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą

dr Iwo Zmyślony

Ekspert ds. zarządzania procesem innowacji,

dyrektor HR, projektant kultury, usług i doświadczeń

Kryteria zaliczenia

Aby otrzymać certyfikat, musisz:
  • zaliczyć wszystkie aktywności,
  • zdać test końcowy na co najmniej 80%.

Pochwal się nowymi umiejętnościami!

Dodaj certyfikat ukończenia szkolenia do swojego profilu na LinkedIn, udostępnij go w mediach społecznościowych lub zamieść informację o jego zdobyciu w swoim CV!  

Struktura szkolenia