Bundles_VJ
What's included?
Exceptional training methods
Drip feed courses
Discuss with others
Bundles_VJ
Dokumenty
Pomoc
Kontakt
-
ICAN Institute SpĆ³Åka z ograniczonÄ odpowiedzialnoÅciÄ
-
Al. NiepodlegÅoÅci 18, 02-653 Warszawa
-
Pomoc techniczna 22 213 07 96
Copyright Ā© 2024
Dr Witold Jankowski
WykÅadowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doÅwiadczonych konsultantĆ³w strategicznych w Europie. Jest zaÅożycielem i prezesem ICAN Institute oraz wspĆ³ÅtwĆ³rcÄ
magazynĆ³w āMIT Sloan Management Review Polskaā oraz āICAN Management Reviewā.
Dr Maria Mycielska
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, absolwentka uniwersytetĆ³w w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od niemal 20 lat specjalizuje siÄ obszarze kultury organizacyjnej i przywĆ³dztwa. Korzysta z wÅasnego doÅwiadczenia menedżerskiego w miÄdzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczÄ
cej wpÅywu przywĆ³dztwa na klimat organizacyjny oraz dwĆ³ch podrÄcznikĆ³w akademickich. Autorka
ksiÄ
żki āPraktyczny podrÄcznik zarzÄ
dzania kulturÄ
firmy. DoÅwiadczenia firm w Polsceā, ktĆ³ra ÅÄ
czy teoriÄ z praktykÄ
w polskim kontekÅcie.
ProwadziÅa projekty rozwojowe w 16 krajach na Åwiecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Konsultant, ekspert i wykÅadowca ICAN Institute. Od wielu lat pracuje z organizacjami w obszarze zarzadzania kapitaÅem ludzkim. Posiada wiele miÄdzynarodowych certyfikatĆ³w oraz akredytacji (m.in. International Coaching Community, Londyn).
PracowaÅa dla wielu uznanych firm, m.in. Deloitte, EY, CrĆ©dit Agricole, Reiffeisen Polbank, EstĆ©e Lauder Companies, ING, Å»ywiec, Abbott, Exxon Mobil, Shell, Orbis, Fujitsu, Philips, Colgate-Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska, Lotte Wedel, UNIQA czy Citi Bank Handlowy.
Piotr Cielecki
Trener biznesu, certyfikowany coach ICC, psycholog, autor ksiÄ
żki āKlucze do zmianyā, ekspert āHarvard Business Reviewā i TygrysĆ³w biznesu, czÄsty goÅÄ programĆ³w radiowych i telewizyjnych. PracowaÅ z setkami zespoÅĆ³w, z wÅaÅcicielami dużych krajowych spĆ³Åek i menadżerami Åredniego oraz wyższego szczebla.
W swojej pracy przeksztaÅca najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii w użyteczne narzÄdzia biznesowe. OpierajÄ
c siÄ na maksymie: āwiedza stanie siÄ mÄ
droÅciÄ
, kiedy zrobimy z niej użytekā, przykÅada ogromnÄ
uwagÄ do praktycznego charakteru prowadzonych warsztatĆ³w, szkoleÅ i sesji coachingowych. Zdaniem Piotra stosowanie narzÄdzia ma sens, jeÅli przynosi konkretne efekty i jesteÅmy w stanie zmierzyÄ skutki jego dziaÅania.
WspĆ³Åpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujÄ
cych siÄ zespoÅĆ³w, inteligencji emocjonalnej, prowadzenia perswazyjnych wystÄ
pieÅ publicznych i wzmacniania zaawansowanych kompetencji menadżerskich. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzÄdzia cechujÄ
siÄ najwyższÄ
skutecznoÅciÄ
, dostarczajÄ
c klientom rozwiÄ
zaÅ w codziennych sytuacjach biznesowych. TwĆ³rca autorskich programĆ³w treningowych āKlucze do zmianyā, āPogromca smokĆ³wā i āSelf Management Systemā.
Anna Radzikowska
Executive coach, trenerka biznesowa, mentorka, dziaÅaczka spoÅeczna i inwestorka z wieloletnim doÅwiadczeniem w zarzÄ
dzaniu w Årodowisku korporacyjnym i biznesie. Wspiera liderĆ³w i liderki w skutecznym zarzÄ
dzaniu sobÄ
i ludÅŗmi w oparciu o model przywĆ³dztwa skoncentrowany na czÅowieku (ang. human-centered leadership) poprzez projektowanie i realizowanie programĆ³w rozwojowych odpowiadajÄ
cych na konkretne potrzeby i cele klientĆ³w.
Przez prawie 10 lat wspieraÅa kluczowe procesy zarzÄ
dzania po przejÄciu przez inwestora strategicznego (Daewoo) Fabryki SamochodĆ³w Osobowych (FSO). UczestniczyÅa w jednym z najwiÄkszych przedsiÄwziÄÄ inwestycyjnych w Polsce od jego poczÄ
tkĆ³w, poprzez gÅÄboki proces restrukturyzacyjny, aż po upadÅoÅÄ inwestora koreaÅskiego i pozyskanie nowego partnera strategicznego, ukraiÅskiej firmy UKRāAVTO.
W 2003 roku zostaÅa wspĆ³ÅzaÅożycielkÄ
i prezeskÄ
warszawskiej sieci kawiarni, ktĆ³rÄ
prowadziÅa przez 15 lat. ZarzÄ
dzaÅa 30-osobowym zespoÅem pracownikĆ³w, byÅa odpowiedzialna za wszystkie procesy biznesowe, w tym m.in. za rekrutacjÄ i szkolenie personelu, finanse firmy, rozwĆ³j produktu i strategiÄ marketingowÄ
.
W 2016 roku rozpoczÄÅa siÄ jej przygoda z coachingiem biznesowym. Od 2018 roku pracuje jako wykÅadowczyni w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. WspĆ³Åpracuje z firmami szkoleniowymi jako trenerka biznesowa, gdzie uczestniczy w procesach tworzenia skrojonych na miarÄ programĆ³w rozwojowych. Wspiera liderĆ³w i liderki zarĆ³wno indywidualnie, jak i w organizacjach w rĆ³Å¼nych branżach, takich jak konsulting, energia, IT, usÅugi, FMCG, farmacja, fintech, bankowoÅÄ czy budownictwo.
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji. ZwiÄ
zana z ICAN Institute, twĆ³rcÄ
polskiej edycji āHarvard Business Reviewā, āMIT Sloan Management Reviewā oraz āICAN Management Reviewā. Specjalizuje siÄ w tworzeniu treÅci o tematyce biznesowej i lifestyleāowej, copywritingu oraz doradztwie komunikacyjnym.
W 2021 roku kapituÅa konkursu āPiĆ³ro odpowiedzialnoÅciā przyznaÅa jej nagrodÄ gÅĆ³wnÄ
w kategorii āPandemia a miejsce pracyā za tekst opisujÄ
cy wpÅyw pandemii na sytuacjÄ zawodowÄ
kobiet. ZostaÅa wybrana przez KomisjÄ Fulbrighta do udziaÅu w programie Reporting Complexity: A Study Tour in the U.S. for Journalists from Central and Eastern Europe.
Promuje koncepcjÄ evidence-based management ā zarzÄ
dzania opartego na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich.
PrzeprowadzaÅa wywiady m.in. z prof. Amy Edmondson z Harvard Business School, Richardem Kochem, popularyzatorem reguÅy 80/20, Pimem de Morreeāem, twĆ³rcÄ Korporacyjnych RebeliantĆ³w czy Gregiem McKeownem.
Marcin SÅomski FCCA
Ekspert w zakresie optymalizacji wartoÅci przedsiÄbiorstw. Posiada 20-letnie doÅwiadczenie w realizacji projektĆ³w ukierunkowanych na zwiÄkszanie wartoÅci firm. Jest nietypowym finansistÄ ā wiÄcej czasu poÅwiÄca na kontakty z osobami odpowiedzialnymi za marketing i sprzedaż niż z ksiÄgowymi. Jak sam mĆ³wi ā āWartoÅÄ firm jest kreowana na styku marketing sprzedaż finanse, a ksiÄgowoÅÄ jedynie odzwierciedla coÅ, co już siÄ staÅo.ā
Od 2017 peÅni funkcjÄ Partnera ZarzÄ
dzajÄ
cego w Private Venture Partners ā search fund, ktĆ³ry we wspĆ³Åpracy z prywatnymi inwestorami (Business Angels) inwestuje w polskie spĆ³Åki. W jednej z nich (Avenir Medical Poland Sp. z o.o.) peÅniÅ funkcjÄ czÅonka zarzÄ
du odpowiedzialnego za finanse oraz M&A.
Marcin SÅomski ma bogate doÅwiadczenie w zakresie realizacji projektĆ³w corporate finance oraz transakcji M&A. UczestniczyÅ w ponad 80 projektach obejmujÄ
cych przejÄcia, sprzedaż i fuzje spĆ³Åek, pozyskanie finansowania (wprowadzenie spĆ³Åki na gieÅdÄ, emisjÄ obligacji, pozyskanie dÅugu), restrukturyzacjÄ zadÅużenia, transakcje typu joint venture. Projekty realizowaÅ dla polskich oraz zagranicznych przedsiÄbiorstw zarĆ³wno w roli doradcy (CET ā Clairfield International), jak rĆ³wnież w funkcji dyrektora finansowego oraz dyrektora controllingu.
Z ICAN Institute zwiÄ
zany od 2014 roku. Prowadzi zajÄcia i warsztaty skupiajÄ
ce siÄ wokĆ³Å tematyki zwiÄ
zanej z finansami, zarzÄ
dzaniem wartoÅciÄ
spĆ³Åek, strategiÄ
, zarzÄ
dzaniem przychodami i pricingiem. Posiada miÄdzynarodowe kwalifikacje ACCA, studiowaÅ na INSEAD (alumni CGMā16), IE Business School (program Private Equity oraz Venture Capital) oraz Northwestern Kellogg School of Management (Professional Certificate in Digital Marketing).
Dr hab. Marcin GoÅembski
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 17 lat trener, ekspert w obszarze HR oraz konsultant w zakresie zarzÄ
dzania zasobami ludzkimi, organizacji funkcji HR, metod organizacji i zarzÄ
dzania oraz przywĆ³dztwa. PrzeprowadziÅ ponad 2500 godzin szkoleÅ, warsztatĆ³w i sesji coachingowych oraz doradzaÅ biznesowo kilkudziesiÄciu firmom z rĆ³Å¼nych branż (m.in. Kompania Piwowarska).
WspĆ³Ålider inicjatywy Wsparcie Decyzji (www.wsparciedecyzji.pl). WspĆ³ÅtwĆ³rca i kierownik elitarnych trenersko-menedżerskich studiĆ³w podyplomowych āMaster of Business Trainingā, realizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Praktyczne doÅwiadczenia, na bazie ktĆ³rych rozwiÄ
zuje problemy biznesowe klientĆ³w, zdobywaÅ peÅniÄ
c funkcje kierownicze i zarzÄ
dcze (m.in. jako prezes zarzÄ
du, czÅonek zarzÄ
du, dyrektor zarzÄ
dzajÄ
cy, czÅonek rady nadzorczej) w przedsiÄbiorstwach dziaÅajÄ
cych zarĆ³wno w branży produkcyjnej, jak i usÅugowej. ByÅ wspĆ³Åautorem programĆ³w szkoleniowych realizowanych w ramach ogĆ³lnopolskich projektĆ³w finansowanych przez UE. W procesie realizacji projektĆ³w doradczych i szkoleniowych ÅÄ
czy doÅwiadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badaÅ naukowych, ktĆ³re prowadzi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Jest autorem monografii pt. āFunkcja personalna w przedsiÄbiorstwie. Aktualne trendy i perspektywy rozwojuā, a także ponad 40 innych publikacji z zakresu zarzÄ
dzania zamieszczanych w czasopismach branżowych oraz wydawnictwach naukowych w kraju i zagranicÄ
.
Zakres realizowanych szkoleÅ: zarzÄ
dzanie zespoÅem, rozwĆ³j talentĆ³w, sztuka prezentacji i wystÄ
pieŠpublicznych, projektowanie i realizacja funkcji HR, coaching, motywowanie i budowanie zaangażowania.
Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes ICAN Institute i wspĆ³ÅtwĆ³rca magazynĆ³w āMIT Sloan Management Review Polskaā oraz āICAN Management Reviewā ā tytuÅĆ³w, ktĆ³re ksztaÅtujÄ
nowe pokolenia przywĆ³dcĆ³w i kadry zarzÄ
dzajÄ
cej.
W latach 2004ā2005 peÅniÅ funkcjÄ Wiceministra FinansĆ³w RP w rzÄ
dzie premiera Marka Belki. Od marca 2004 roku wykÅadowca i trener biznesu w ICAN Institute.
Specjalizuje siÄ m.in. w zagadnieniach zarzÄ
dzania strategicznego, procesĆ³w sprzedaży i marketingu, a także modeli przywĆ³dztwa sprawdzajÄ
cych siÄ w dynamicznym i zÅożonym otoczeniu rynkowym.
DoÅwiadczenie biznesowe zdobywaÅ jako top executive wielu spĆ³Åek. PracowaÅ m.in. dla: Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu, Norwich Union jako country manager of Life & Pension Operations Poland, Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Norwich Union SA jako prezes zarzÄ du, TUiR Warta S.A. jako wiceprezes zarzÄ du, Agros Holding S.A. jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu oraz dla B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako prezes zarzÄ du.
OtrzymaÅ tytuÅy: Doctor of Business Administration w Polskiej Akademii Nauk, Master of Business Administration w Carlson School of Management University of Minnesota oraz Magistra Inżyniera Nawigatora Morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni.
Izabela Stachurska
Konsultantka i trenerka przywĆ³dztwa kadry zarzÄ dzajÄ cej w biznesie, szkolnictwie wyższym i kulturze. MĆ³wczyni inspiracyjna, wykÅadowczyni akademicka, publicystka. Tworzy autorskie programy przywĆ³dztwa dla kadry zarzÄ dzajÄ cej.
Senior Executive and Leadership Coach w Leadership Circleā¢. Prowadzi procesy certyfikacji The Leadership Circle Profileā¢ dla coachĆ³w, badania diagnostyczne LCPā¢ okreÅlajÄ
ce poziom kompetencji przywĆ³dczych dla liderĆ³w z rĆ³Å¼nych krajĆ³w i kultur (Szwajcaria, Niemcy, WÅochy, USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Dania, Czechy, Holandia, Hiszpania, Turcja, Japonia, Szwecja, Norwegia, Belgia, Brazylia) oraz CLAā¢ (Collective Leadership Assessment), sÅużÄ
cy badaniu kultury przywĆ³dztwa w zespole lub organizacji. Jako jedyna w Polsce prowadzi transformacjÄ kultury przywĆ³dztwa metodÄ
The Leadership Systemā¢.
DoÅwiadczona menedżerka w obszarach: tworzenia strategii, rozwoju instytucji, tworzenia systemĆ³w i procesĆ³w zarzÄ
dzania instytucjÄ
, marketingu, komunikacji, zarzÄ
dzania projektami oraz zarzÄ
dzania wiedzÄ
. Przez wiele lat zwiÄ
zana z The British Council i Instytutem Adama Mickiewicza. PracowaÅa w UK Trade and Investment w Nowym Jorku. Obecnie pracuje nad pierwszÄ
wÅasnÄ
publikacjÄ
w obszarze przywĆ³dztwa.
Trenerka i ekspertka ICAN Institute w programach korporacyjnych oraz w programach otwartych: Neuroleadership Academyā¢, Personal Leadership Academyā¢, Managementā¢ i First Time Managerā¢.
WspieraÅa klientĆ³w m.in. takich firm jak: Auchan, Selena, Veolia, EY, Deloitte, ALSTOM, AstraZeneca, Polpharma Biologics, Willson & Brown, Warta, TTI, DOZ, BASF, UNIQA, Santander, Suez, Saint-Gobain, AVON, Air Products, Narodowe Centrum Kultury, Warner Music International, Artystyczna PodroĢzĢ Hestii czy Akademia Sztuk PieĢØknych we WrocÅawiu.
Dr Piotr WiÅniewski
Doktor nauk o zarzÄ
dzaniu, menedżer, autor, speaker i konsultant. Dyrektor zarzÄ
dzajÄ
cy Grupy DBR77 z ponad dziesiÄcioletnim doÅwiadczeniem w zarzÄ
dzaniu przedsiÄbiorstwami miÄdzynarodowymi.
Od 2016 r. rozwija grupÄ spĆ³Åek DBR77, ktĆ³ra zajmuje siÄ optymalizacjÄ
procesĆ³w w organizacjach produkcyjnych oraz usÅugowych, a także robotyzacjÄ
produkcji na terenie Europy oraz Azji. ZaÅożyciel pierwszej na Åwiecie Platformy RobotĆ³w DBR77.com, ktĆ³rej celem jest wspieranie robotyzacji oraz automatyzacja produkcji w przedsiÄbiorstwach, ktĆ³re nie byÅyby w stanie zrobiÄ tego samodzielnie. TwĆ³rca modelu zarzÄ
dzania wedÅug koncepcji Hyperreality.
Przez piÄÄ lat peÅniÅ rolÄ CEO Maflow ā globalnej firmy z branży motoryzacyjnej z oddziaÅami w Europie, Azji i obu Amerykach, zatrudniajÄ
cej ponad 4500 pracownikĆ³w. DziÄki nowej polityce rozwoju, przedsiÄbiorstwo odbudowaÅo silnÄ
pozycjÄ na rynku i wyszÅo naprzeciw wymaganiom klientĆ³w, czego dowodem jest szereg nagrĆ³d przyznanych przez takie firmy jak: VW, Audi, BMW czy Jaguar Land Rover. Za przeprowadzonÄ
z sukcesem restrukturyzacjÄ Piotr WiÅniewski zostaÅ laureatem nagrody TOP Manager przemysÅu automotive. PracujÄ
c w Maflow stworzyÅ rĆ³wnież program zarzÄ
dzania talentami Talent Management Maflow, ktĆ³ry zostaÅ opisany na Åamach āHarvard Business Review Polskaā jako integralna czÄÅÄ studium przypadku odbudowy przedsiÄbiorstwa dziÄki zaangażowaniu pracownikĆ³w.
Absolwent Harvard Business School. W 2009 r. obroniÅ tytuÅ doktora nauk o zarzÄ
dzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Swoim doÅwiadczeniem dzieli siÄ jako wykÅadowca na Uniwersytecie MikoÅaja Kopernika oraz w ICAN Institute.
Paula WÄ sowska DBA
DoÅwiadczona wykÅadowczyni, trenerka, mĆ³wczyni publiczna, moderatorka oraz uczestniczka dyskusji panelowych. Konsultantka i ekspertka ds. innowacji i strategii konkurencyjnej. Prowadzi konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarĆ³wno w Polsce, jak i za granicÄ . DoÅwiadczenie zawodowe zdobywaÅa w Polsce, Europie Centralnej, rynkach wschodzÄ cych oraz Dolinie Krzemowej w Kalifornii.
Od poczÄ
tku kariery zawodowej, ktĆ³rÄ
rozpoczÄÅa w pierwszej poÅowie lat 90., zwiÄ
zana z branżÄ
technologii internetowych. W Cisco Systems, z ktĆ³rym do 2014 roku byÅa zwiÄ
zana przez ponad 13 lat, peÅniÅa funkcjÄ dyrektora ds. rozwoju rynku Europy Årodkowo-Wschodniej w ramach grupy doradczej Internet Business Solutions Group (IBSG). WczeÅniej byÅa m.in. wspĆ³ÅzaÅożycielkÄ
Internet Technologies Polska. ProjektowaÅa i implementowaÅa model e-business oraz planowaÅa strategiÄ marketingu i sprzedaży dla Dell Computer Poland. WspĆ³ÅtworzyÅa strategiÄ marketingowÄ
i komunikacyjnÄ
w firmie Nokia.
Posiada tytuÅ Doctor of Business Administration (DBA) uzyskany w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest absolwentkÄ Canadian Executive MBA University of Montreal, Uniwersytetu Warszawskiego, WydziaÅu Lingwistyki Stosowanej, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA), Protocol School of Washington oraz Akademii Strategicznego PrzywĆ³dztwa ICAN Institute. CzÅonek rad nadzorczych firm i instytucji pozarzÄ dowych. Wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych MĆ³wcĆ³w w Polsce.
Marek Gliwny
Trener biznesu, psycholog i menedżer. Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doÅwiadczeniem w sprzedaży, zarzÄ
dzaniu oraz wdrażaniu strategii w sektorze bankowym. PracowaÅ w najwiÄkszych i najbardziej renomowanych bankach w Polsce (m.in. HSBC Bank Polska, BRE Bank SA, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank Polska SA). ZarzÄ
dzaÅ zespoÅami pracowniczymi rĆ³Å¼nej wielkoÅci: od jednostek terenowych przez regionalne po sieÄ ogĆ³lnopolskÄ
liczÄ
cÄ
160 placĆ³wek bankowych (kilkuset pracownikĆ³w sprzedaży i obsÅugi klienta). PracujÄ
c na stanowiskach dyrektorskich w centralach bankĆ³w, opracowywaÅ i wdrażaÅ strategiÄ i model biznesowy oraz modyfikowaÅ i optymalizowaÅ procesy sprzedaży i obsÅugi klienta. OdpowiadaÅ za sprzedaż i realizacjÄ celĆ³w finansowych. Ponadto podnosiÅ standardy jakoÅci obsÅugi w sieci oddziaÅĆ³w i call center. Od 10 lat prowadzi szkolenia jako Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu.
Z wyksztaÅcenia psycholog. CzÅonek Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Specjalizuje siÄ w praktycznym zastosowaniu psychologii w pracy menedżera i w naukowo zweryfikowanych metodach oceny potencjaÅu pracownikĆ³w. Absolwent Uniwersytetu Humanistyczno-SpoÅecznego SWPS i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), programu SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży oraz Huthwaite International. UzyskaÅ tytuÅ MBA US i Manchester Metropolitan University, a aktualnie zdobywa uprawnienia psychoterapeutyczne.
Trener biznesu z wieloletnim doÅwiadczeniem w zarzÄ
dzaniu w Årodowisku miÄdzynarodowym. Specjalizuje siÄ prowadzeniu projektĆ³w rozwojowych dla menedżerĆ³w i specjalistĆ³w z rĆ³Å¼nych branż (blisko 3000 godzin na sali szkoleniowej). Konsultant w zakresie zarzÄ
dzania sprzedażÄ
, komunikacji i negocjacji, motywacji i zaangażowania oraz zmiany kultury organizacyjnej i poprawy zaangażowania pracownikĆ³w. Ekspert w zakresie rozwoju ÅwiadomoÅci biznesowej.
Mariusz Kostera
Praktyk z 30-letnim doÅwiadczeniem w branży reklamowej i marketingu instytucji finansowych. PeÅniÅ wiele funkcji wysokiego szczebla zarĆ³wno w miÄdzynarodowych korporacjach (KBC, Citigroup, HSBC, GE), jak i w firmach należÄ
cych do Private Equity oraz Venture Capital.
W latach 2011ā2017 peÅniÅ funkcjÄ wiceprezesa zarzÄ
du Banku BPH, należÄ
cego do Grupy GE Capital International, gdzie daÅ siÄ poznaÄ m.in. jako kreator pionierskiej akcji āZwykÅy Bohaterā organizowanej wspĆ³lnie z TVN i Onet, ktĆ³ra po raz pierwszy na takÄ
skalÄ wypromowaÅa spoÅeczne zaangażowanie biznesu.
ByÅ zaangażowany w rozwĆ³j kultury organizacyjnej firm, w ktĆ³rych pracowaÅ oraz ksztaÅcenie przyszÅych menedżerĆ³w. ByÅ certyfikowanym trenerem z zakresu przywĆ³dztwa w Citibanku oraz wspĆ³Åorganizatorem Leadership Summits w Banku BPH. UczestniczyÅ w programie rozwojowym w Jack Welch Leadership Center, General Electric Company. AngażowaÅ siÄ w prace GE Womenās Network oraz byÅ wolontariuszem w programie mentoringowym Vital Voices.
Absolwent OÅrodka StudiĆ³w AmerykaÅskich Uniwersytetu Warszawskiego oraz wielu menedżerskich programĆ³w rozwojowych.
Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie zmian pokoleniowych w biznesie i marketingu. Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarzÄ
dza dziaÅaniami firm swoich klientĆ³w. Od ponad dekady wspĆ³Åpracuje z ICAN Institute.
ZrealizowaÅ wiele projektĆ³w strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym tak wymagajÄ
cych jak branża spożywcza, ÅrodkĆ³w ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. SpÄdziÅ rĆ³wnież kilka tysiÄcy godzin, prowadzÄ
c warsztaty dla menedżerĆ³w najwyższego szczebla. PeÅniÅ funkcjÄ redaktora internetowej odsÅony āHarvard Business Review Polskaā oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.
Przez kilka lat prowadziÅ wÅasnÄ
agencjÄ obsÅugujÄ
cÄ
firmy w obszarze mediĆ³w spoÅecznoÅciowych. NapisaÅ też āKoniec alfabetuā, pierwszÄ
polskÄ
ksiÄ
żkÄ poÅwiÄconÄ
zmianie pokoleniowej w biznesie.
Hubert Malinowski
Psycholog, trener, coach i konsultant. Należy do najbardziej cenionych i poszukiwanych przez menedżerĆ³w trenerĆ³w i coachĆ³w EQ w Polsce. SwojÄ osobowoÅciÄ i umiejÄtnoÅciami trenerskimi potrafi przykuÄ uwagÄ najbardziej wymagajÄ cych menedżerĆ³w wyższego szczebla. Specjalizuje siÄ w realizacji szkoleÅ i coachingĆ³w indywidualnych rozwijajÄ cych kompetencje przywĆ³dcze i osobiste, w szczegĆ³lnoÅci z zakresu oddziaÅywania na zespĆ³Å, rozwijania podwÅadnych i inteligencji emocjonalnej dla kadry wyższego i Åredniego szczebla.
Jako ceniony praktyk biznesowy z wieloletnim stażem, byÅ wielokrotnie zapraszany do wspĆ³Åtworzenia narzÄdzi i programĆ³w szkoleniowych rozwijajÄ
cych kompetencje przywĆ³dcze, zespoÅowe i osobiste niezbÄdne menedżerom w zmieniajÄ
cej siÄ rzeczywistoÅci. UwagÄ poÅwiÄca zwÅaszcza przywĆ³dztwu, budowaniu u ludzi zaangażowania, inteligencji emocjonalnej i stylom poznawczym w kierowaniu, negocjacjach, sprzedaży oraz komunikacji w organizacjach.
Z sukcesem wspieraÅ klientĆ³w z takich firm jak: Bakoma, Cersanit, Deloitte, Diageo, Douglas, EY, Geers, HP, Henkel, IKEA, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Mars, Microsoft, Nestle, Polpharma Biologics, Royal Canin, Teva czy Toyota.
Joanna Pommersbach
Konsultantka HR i trenerka przywĆ³dztwa. Ekspertka z bogatym doÅwiadczeniem w pracy z zarzÄ
dami i kadrami zarzÄ
dzajÄ
cymi w obszarze poprawy efektywnoÅci przywĆ³dczej. Wielokrotnie wspieraÅa organizacje w przygotowywaniu strategii HR, modelowaniu kultury organizacyjnej wspierajÄ
cej strategiÄ firmy i zwiÄkszajÄ
cej zaangażowanie jej pracownikĆ³w.
Specjalizuje siÄ w obszarze Diversity and Inclusion, pomagajÄ
c klientom w tworzeniu strategii D&I oraz prowadzÄ
c warsztaty i szkolenia na wszystkich poziomach organizacji.
WażnÄ
czÄÅciÄ
praktyki Joanny jest coaching indywidualny w oparciu o podejÅcie Leadership Impact, czyli dopasowanie stylĆ³w przywĆ³dczych do wyzwaÅ biznesowych, oraz coaching zespoÅowy wedÅug podejÅcia prof. Richarda Hackmana Top Team Effectiveness.
Joanna zajmuje siÄ szacowaniem ryzyka biznesowego zwiÄ
zanego z zarzÄ
dzaniem sukcesjÄ
, w tym procesami wspierajÄ
cymi, takimi jak przeglÄ
dy talentĆ³w.
Autorka i trenerka programĆ³w rozwojowych. Od ponad 20 lat zrealizowaÅa kilkadziesiÄ
t programĆ³w rozwoju kadr w sektorach: finansowym, mediowym, przemysÅowym, farmaceutycznym i retail.
Joanna peÅniÅa kierownicze funkcje w wiodÄ
cych miÄdzynarodowych firmach doradczych na stanowisku szefa praktyki Leadership & Talent. Od ponad 20 lat wykÅada na studiach International/Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie otrzymaÅa wyrĆ³Å¼nienie āHonorowy WykÅadowcaā. MĆ³wczyni na licznych konferencjach.
Swoim doÅwiadczeniem wspiera ā peÅniÄ c funkcjÄ czÅonka rady (2012ā2016) oraz konsultanta/trenera ā FundacjÄ SzkoÅa LiderĆ³w, flagowy program PolskoāAmerykaÅskiej Fundacji WolnoÅci, ktĆ³rej misjÄ jest wspieranie rozwoju spoÅeczeÅstwa obywatelskiego poprzez szkolenia i wsparcie liderĆ³w realizujÄ cych swoje zadania, dziaÅalnoÅÄ w sferze publicznej w organizacjach pozarzÄ dowych i instytucjach samorzÄ dowych.
Beata Korczak-Nowak
Ekspertka w dziedzinie rozwoju pracownikĆ³w, transformacji kulturowej i komunikacji. Absolwentka zarzÄ
dzania przedsiÄbiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz psychologii ogĆ³lnej w Wyższej Szkole Psychologii SpoÅecznej. Swoje doÅwiadczenia zawodowe zdobywaÅa, pracujÄ
c dla takich miÄdzynarodowych organizacji, jak Philips Lighting Poland, General Electric oraz Amazon International.
Przez ponad 7 lat pracowaÅa jako dyrektor Departamentu ZarzÄ
dzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH, należÄ
cym wĆ³wczas do grupy General Electric, realizujÄ
c szereg projektĆ³w zwiÄ
zanych z transformacjÄ
kulturowÄ
banku, zmianami strukturalnymi oraz programami rozwojowymi skierowanymi do pracownikĆ³w.
NastÄpnie przeniosÅa siÄ do Wiednia, gdzie pracujÄ
c dla Amazon International koordynowaÅa dziaÅania HR na poziomie Europy, dla obszaru bezpoÅredniej obsÅugi klienta.
Obecnie peÅni rolÄ Head of Human Resources & Culture w ICAN Institute, odpowiadajÄ
c na potrzeby biznesowe organizacji i bieżÄ
ce uwarunkowania rynku w kontekÅcie kompleksowej strategii HR, employer brandingu oraz kultury organizacyjnej.
, witaj w platformie rozwoju kompetencji biznesowych!
Razem z firmÄ
ICAN Institute mamy dla Ciebie najbardziej praktyczne i wszechstronne szkolenia e-learningowe, ktĆ³re przygotujÄ
CiÄ do każdej sytuacji biznesowej.
Jak bÄdzie od dziÅ wyglÄ
daÅa Twoja droga rozwoju na platformie ICAN Online Learning?
Obejrzyj zaproszenie!
, witaj w platformie rozwoju kompetencji biznesowych!
PrzykÅad analizy pre-mortem
PrzykÅad analizy pre-parade
, witaj w platformie rozwoju kompetencji biznesowych!
Cele krytyczne
Cele perspektywiczne
Cele usprawniajÄ ce
Patrz na życie zāÆperspektywy maratoÅczyka.
BÄ dÅŗ otwarty(-ta) na wyzwania.
Ucz siÄ na bÅÄdach.
PodÄ Å¼aj za swojÄ pasjÄ .
Trening czyni mistrza.
Szukaj wyższego celu.
BÄ dÅŗ optymistÄ (-tkÄ ).
Dbaj oāÆdobre towarzystwo.
Jacek GwĆ³ÅŗdÅŗ
Konsultant biznesowy oraz Coach certyfikowany w amerykaÅskim Institute for Professional Excellence in Coaching, z wieloletnim doÅwiadczeniem w japoÅskiej korporacji motoryzacyjnej z listy Fortune Global 500, w tym na stanowisku Prezesa ZarzÄ
du i Dyrektora Finansowego.
20 lat doÅwiadczenia zarzÄ
dczego w czoÅowej japoÅskiej spĆ³Åce motoryzacyjnej Denso, w tym: 9 lat jako CEO i 11 lat jako CFO/Head of Finance (300 MUSD roczne obroty spĆ³Åki, ktĆ³rÄ
zarzÄ
dzaÅ jako CEO, 500 pracownikĆ³w w zarzÄ
dzanych zakÅadach, 5 zakÅadĆ³w pod kierownictwem w Polsce i w Serbii).
W ramach dziaÅalnoÅci Jacek GwĆ³ÅŗdÅŗ Business Consulting poprzez kompleksowÄ usÅugÄ COMENT (poÅÄ czenie Consultingu, Coachingu, Mentoringu, Energetycznego przywĆ³dztwa oraz Treningu i szkoleÅ) wspiera firmy w doskonaleniu Kultury Organizacyjnej i zwiÄkszaniu konkurencyjnoÅci, ÅÄ czÄ c wysokÄ efektywnoÅÄ organizacji z siÅÄ mentalnÄ i dobrostanem jej czÅonkĆ³w.