Pomoc Portale Wiedzy

Poniższe tutoriale dotyczą kluczowych funkcji Portali Wiedzy ICAN Institute.

W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z: pomoc@ican.pl lub koordynatorem szkolenia.

Jak się się zalogować?

Krok 1

Przejdź na ekran logowania platformy ICAN Online Learning i kliknij zaloguj się.
Empty space, drag to resize

Krok 2

Uzupełnij swój adres e-mailowy i kliknij Nie pamiętasz hasła?  

Na podany adres e-mailowy przyjdzie wiadomość z linkiem do strony, gdzie zostaniesz poproszony/-a  o wpisanie nowego hasła.

Ważne
! Adres e-mailowy musi być identyczny, jak ten na który nastąpiło zapisanie na szkolenie.
Empty space, drag to resize

Krok 3

W widoku kokpitu użytkownika, kliknij w kafelek interesującego Cię programu. 

Ważne! Na kokpicie widzisz tylko te programy, do których jesteś zapisany.
Empty space, drag to resize

Krok 4

Brawo! Jesteś na Portalu Wiedzy Twojego programu.

Jak zarządzać obecnościami?

Krok 1

W widoku programu, kliknij przycisk Zarządzaj programem.
Empty space, drag to resize

Krok 2

W widoku menedżera sesji, możesz m.in.:
- potwierdzić lub odrzucić swoją obecność na sesji,
- zapisać się na odrobienie nieobecności,
- wybrać rodzaj cateringu. 

Empty space, drag to resize

Jak uzyskać dostęp do materiałów?

Krok 1

W widoku programu, kliknij przycisk Przejdź do materiałów.
Empty space, drag to resize

Krok 2

W widoku drzewa szkolenia po lewej stronie masz wyświetlone wszystkie sesje i materiały umieszczone przez ICAN Institute.
Empty space, drag to resize

Krok 3

Wybierz interesującą Cię sesję i materiały.
Empty space, drag to resize