
Czego się nauczysz?
-
wykorzystywać inteligencję emocjonalną do osiągania wyników i budowania trwałych relacji,
-
tworzyć, komunikować i wdrażać wizję,
-
tworzyć integrujące środowisko pracy,
-
odnajdywać się w szybko zmieniającym się świecie i odpowiednio reagować,
-
dbać o to, aby Twoja organizacja i zespół mogły korzystać z niezbędnych do pracy narzędzi i wiedzy cyfrowej.
Co otrzymasz?
-
Prestiżowy certyfikat ICAN Institute
-
Narzędzia biznesowe do pobrania
-
Plan wdrożenia kompetencji
-
Artykuły i podcasty „MIT Sloan Management Review Polska”
-
Dostęp do aplikacji (Android, iOS)
-
Rozwiniesz kompetencje przyszłości
Eksperci
Dr Witold Jankowski
Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes ICAN Institute
Dr Maria Mycielska
Ekspertka w obszarze zarządzania kulturą organizacyjną
Aleksandra Ślifirska
Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą
Wojciech Mendyka
Twórca metody Meaning-Making w prezentacjach biznesowych
Michael Schrage
Pracownik badawczy w MIT Sloan School of Management
Dave Ulrich
Profesor zarządzania w Ross School of Business
Friederike Fabritius
Ekspertka w dziedzinie neuroprzywództwa
Rasmus Hougaard
Założyciel oraz CEO Potential Project
Gianpiero Petriglieri
Docent INSEAD w dziedzinie zachowań organizacyjnych
Itay Talgam
Dyrygent, doradca liderów, mówca motywacyjny
Justin Maciejewski
Dyrektor generalny National Army Museum w Londynie
Kryteria zaliczenia
- zaliczyć wszystkie aktywności,
- zdać test końcowy na co najmniej 80%.
Kompetencje przyszłości
Pochwal się nowymi umiejętnościami!

Struktura szkolenia
Kompetencje przyszłości
Samoświadomość
Samoregulacja
Zdobywaj kompetencje
Współpraca
Myślenie strategiczne
Tworzenie wizji
kończąc nasze szkolenia
Tworzenie bezpiecznego środowiska pracy
Dokumenty
Kontakt
-
ICAN Institute Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
-
Al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa
-
Pomoc techniczna 22 213 07 96
Copyright © 2025
Dr Witold Jankowski
Wykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest założycielem i prezesem ICAN Institute oraz współtwórcą magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”.
, witaj w platformie rozwoju kompetencji biznesowych!
Poznaj nową platformę ICAN Business Advisor i odkryj nowy wymiar kursów!

Przypominajka
Na portalu wiedzy szkolenia First-Time Manager Intense czekają już na Ciebie autorefleksja oraz prework
do sesji 5. Nie zapomnij ich wypełnić przed spotkaniem live 27 września.
Przejdź do materiałów
Do zobaczenia!
This is the title of this dialog box.
Pobierz już teraz!
Zacznij korzystać z Planu wdrożenia kompetencji i przekuj teorię w praktykę, wzmacniając swoje kompetencje zawodowe i zwiększając skuteczność nauki.
Uwaga!
-
Mistrzowska rekrutacja: Od strategii do selekcji (tu jesteś )
-
Mistrzowska rekrutacja: Celne wybory, silne zespoły
Zespół ICAN Online Learning
Pobierz już teraz!
Zacznij korzystać z Planu wdrożenia kompetencji i przekuj teorię w praktykę, wzmacniając swoje kompetencje zawodowe i zwiększając skuteczność nauki.
Uwaga!
-
Mistrzowska rekrutacja: Od strategii do selekcji
-
Mistrzowska rekrutacja: Celne wybory, silne zespoły (tu jesteś)
Zespół ICAN Online Learning
Zrozumienie strategii firmy i jej długoterminowych celów

Określenie kluczowych kompetencji

Diagnoza potrzeb, możliwości i aspiracji pracowników
Identyfikacja luk kompetencyjnych
Ustalenie konkretnych celów, które strategia rozwoju ma osiągnąć

Tworzenie indywidualnych i zespołowych planów rozwojowych
Wspieranie pracowników w rozwoju

Monitorowanie efektów

Analiza luk kompetencyjnych – identyfikacja realnych deficytów
Jak to zrobić?
-
Określ wymagania na danym stanowisku – zarówno w zakresie kompetencji twardych, jak i miękkich.
-
Oceń aktualny poziom umiejętności pracowników, bazując na wynikach ich pracy, Twoich wcześniejszych ocenach, wynikach testów kompetencyjnych i samoocen.
-
Zidentyfikuj luki kompetencyjne i określ priorytety rozwojowe.
Ups! Ten plik nie jest jeszcze dostępny.
Przykładowo:
Jedziesz rano do pracy i ucieka Ci autobus. Już wiesz, że się spóźnisz.

Przykładowo:
„Jestem spóźnialski”.
„Znowu nawaliłem”.
„Na pewno mnie zwolnią i za co ja wtedy będę żyć”?
„Szef pomyśli, że jestem nieodpowiedzialny”.

Przykładowo:
złość, lęk, niepokój, napięcie

Przykładowo:
Przyjeżdżasz do pracy, czując napięcie, przez co masz trudności w skupieniu się na zadaniach. Może też pojawić się rozdrażnienie w kontakcie z osobami, które nie miały wpływu na Twój stan emocjonalny, ponieważ będziesz szukać sposobu na redukcję napięcia.

Nowość!
Dowiedz się, jak rozpoznawać i rozwijać talenty oraz budować środowisko sprzyjające zaangażowaniu. Naucz się diagnozować potencjał i tworzyć indywidualne ścieżki rozwoju dla swoich pracowników.
Poznaj trendy i skuteczne metody rozwojowe i naucz się wykorzystywać je w praktyce. Sprawdź, jak prowadzić rozmowy rozwojowe, monitorować postępy i eliminować bariery w rozwoju zespołu.