Obszar rozwoju

Zarządzanie firmą

Zarządzanie firmą jest jak kierowanie okrętem – wymaga nie tylko umiejętności nawigacyjnych, lecz także zdolności do reagowania na zmienne warunki, koordynowania działań załogi i śmiałego podejmowania strategicznych decyzji, tak by bezpiecznie dopłynąć do portu. Zacznij rozwijać się w tym obszarze już dziś, realizując pięć kluczowych szkoleń.
Nie trzeba być wielkim, aby zacząć, ale trzeba zacząć, aby być wielkim.

Zig Ziglar, pisarz, trener motywacyjny

 Pierwsza reguła podejmowania decyzji głosi, że nie podejmuje się decyzji, jeśli nie ma różnicy zdań.
Peter Drucker

Dla kogo jest ten obszar rozwoju?

  • Właściciel firmy
  • Członek zarządu
  • Dyrektor zarządzający

  Ważne informacje

  • Szkolenia rekomendowane w ramach obszaru możesz realizować w dowolnej kolejności.
  • Ukończenie każdego szkolenia potwierdzone zostanie osobnym certyfikatem.
  • Obszar rozwoju to ogólna rekomendacja. Jeśli chcesz otrzymać osobistą rekomendację, przeprowadź diagnozę kompetencji.

Szkolenia polecane w ramach obszaru

BUDŻETOWANIE

   6 lekcji |   2:50 godz.

Przygotuj budżet krok po kroku! Dowiedz się, jak wybrać odpowiedni sposób budżetowania i rozliczania kosztów, co uwzględnić w prognozie przychodów i jak analizować odchylenia.

ELASTYCZNOŚĆ W BIZNESIE

  3 lekcje |   1:50 godz.

Jak poszerzać strefę komfortu swoją i zespołu, by myśleć nieszablonowo i dostosować się do zmian? Co zrobić, by wykształcić w ludziach pozytywne nastawienie i z powodzeniem wdrażać nowe inicjatywy? Naucz się tego od eksperta i stwórz zespół otwarty na wyzwania.

KULTURA ORGANIZACYJNA

  4 lekcje |   2:10 godz.

Dowiedz się, jak definiować i tworzyć misję, wizję i wartości firmy. Zbuduj kulturę, która sprzyja współpracy, wspiera realizację celów, zapewnia różnorodność i motywuje ludzi do działania.

MARKETING STRATEGICZNY

  6 lekcji |   2:50 godz.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować rozpoznawalną markę? Naucz się identyfikować potrzeby klientów, by dopasować do nich swoją ofertę i strategię komunikacji. Dokonaj segmentacji rynku i przygotuj profesjonalny plan marketingowy.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  7 lekcji |   3:10 godz.

Kiedy firma jest gotowa do zmiany? Sprawdź, jak rozpoznać ten moment, zaplanować proces zmiany i bezbłędnie nim pokierować. Naucz się inspirująco komunikować wizję zmian, by zaangażować w jej realizację wszystkich pracowników.

Nie trzeba być wielkim, aby zacząć, ale trzeba zacząć, aby być wielkim.

Zig Ziglar, pisarz, trener motywacyjny

 Pierwsza reguła podejmowania decyzji głosi, że nie podejmuje się decyzji, jeśli nie ma różnicy zdań.
Peter Drucker

Pozostałe obszary rozwoju

Zarządzanie zespołem

Zarządzanie projektem

Zarządzanie sobą

ARCHIWUM

Co zawiera obszar?

Przygotuj się skutecznie manewrować w dynamicznym świecie biznesu i zdobądź kluczowe kompetencje w obszarze zarządzania firmą.

SZKOLENIE: BUDŻETOWANIE

6 lekcji | 2:50 godz.

Przygotuj budżet krok po kroku! Dowiedz się, jak wybrać odpowiedni sposób budżetowania i rozliczania kosztów, co uwzględnić w prognozie przychodów i jak analizować odchylenia.

SZKOLENIE: ELASTYCZNOŚĆ W BIZNESIE

3 lekcje | 1:50 godz.

Jak poszerzać strefę komfortu swoją i zespołu, by myśleć nieszablonowo i umieć dostosować się do zmian? Co zrobić, by wykształcić w ludziach pozytywne nastawienie i z powodzeniem wdrażać nowe inicjatywy? Naucz się tego od eksperta i stwórz zespół otwarty na wyzwania.

SZKOLENIE: KULTURA ORGANIZACYJNA

4 lekcje | 2:10 godz.

Dowiedz się, jak definiować i tworzyć misję, wizję i wartości firmy. Zbuduj kulturę, która sprzyja współpracy, wspiera realizację celów, zapewnia różnorodność i motywuje ludzi do działania.

SZKOLENIE: MARKETING STRATEGICZNY

6 lekcji | 2:50 godz.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować rozpoznawalną wśród konsumentów markę? Naucz się identyfikować potrzeby klientów, by dopasować do nich swoją ofertę i strategię komunikacji. Dokonaj segmentacji rynku i przygotuj profesjonalny plan marketingowy.

SZKOLENIE: STRATEGIA I MYŚLENIE STRATEGICZNE

5 lekcji | 2:30 godz.

Zacznij myśleć jak wytrawny strateg. Dowiedz się, jak określić strategię na poziomie firmy i funkcji biznesowych. Poznaj nowe realia konkurowania i naucz się dostrzegać powiązania między różnymi informacjami i zjawiskami.