Szkolenia obowiązkowe
Polecane ścieżki rozwoju
Zarządzanie
firmą
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie projektem
Zarządzanie
sobą
NOWOŚĆ!
Dostęp do szkoleń zawsze
w zasięgu ręki!
Dzięki aplikacji mobilnej możesz uczyć się w dowolnym miejscu i czasie. Korzystaj z funkcji dostępnych tylko w aplikacji:
-
Ustaw własny kalendarz przypomnień o nauce
-
Pobierz wideo offline i obejrzysz bez dostępu do Internetu
-
Dodaj szkolenia do ulubionych
Dokumenty
Pomoc
Kontakt
-
ICAN Institute Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
-
Al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa
-
Pomoc techniczna 22 213 07 96
Copyright © 2024
, witaj w platformie rozwoju kompetencji biznesowych!
Razem z firmą ICAN Institute mamy dla Ciebie najbardziej praktyczne i wszechstronne szkolenia e-learningowe, które przygotują Cię do każdej sytuacji biznesowej.
Jak będzie od dziś wyglądała Twoja droga rozwoju na platformie ICAN Online Learning?
Obejrzyj zaproszenie!
Dr Witold Jankowski
Wykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest założycielem i prezesem ICAN Institute oraz współtwórcą magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”.
Dr Maria Mycielska
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, absolwentka uniwersytetów w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od niemal 20 lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczenia menedżerskiego w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz dwóch podręczników akademickich. Autorka
książki „Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy. Doświadczenia firm w Polsce”, która łączy teorię z praktyką w polskim kontekście.
Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute. Od wielu lat pracuje z organizacjami w obszarze zarzadzania kapitałem ludzkim. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji (m.in. International Coaching Community, Londyn).
Pracowała dla wielu uznanych firm, m.in. Deloitte, EY, Crédit Agricole, Reiffeisen Polbank, Estée Lauder Companies, ING, Żywiec, Abbott, Exxon Mobil, Shell, Orbis, Fujitsu, Philips, Colgate-Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska, Lotte Wedel, UNIQA czy Citi Bank Handlowy.
Piotr Cielecki
Trener biznesu, certyfikowany coach ICC, psycholog, autor książki „Klucze do zmiany”, ekspert „Harvard Business Review” i Tygrysów biznesu, częsty gość programów radiowych i telewizyjnych. Pracował z setkami zespołów, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego oraz wyższego szczebla.
W swojej pracy przekształca najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii w użyteczne narzędzia biznesowe. Opierając się na maksymie: „wiedza stanie się mądrością, kiedy zrobimy z niej użytek”, przykłada ogromną uwagę do praktycznego charakteru prowadzonych warsztatów, szkoleń i sesji coachingowych. Zdaniem Piotra stosowanie narzędzia ma sens, jeśli przynosi konkretne efekty i jesteśmy w stanie zmierzyć skutki jego działania.
Współpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów, inteligencji emocjonalnej, prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych i wzmacniania zaawansowanych kompetencji menadżerskich. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom rozwiązań w codziennych sytuacjach biznesowych. Twórca autorskich programów treningowych „Klucze do zmiany”, „Pogromca smoków” i „Self Management System”.
Anna Radzikowska
Executive coach, trenerka biznesowa, mentorka, działaczka społeczna i inwestorka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu w środowisku korporacyjnym i biznesie. Wspiera liderów i liderki w skutecznym zarządzaniu sobą i ludźmi w oparciu o model przywództwa skoncentrowany na człowieku (ang. human-centered leadership) poprzez projektowanie i realizowanie programów rozwojowych odpowiadających na konkretne potrzeby i cele klientów.
Przez prawie 10 lat wspierała kluczowe procesy zarządzania po przejęciu przez inwestora strategicznego (Daewoo) Fabryki Samochodów Osobowych (FSO). Uczestniczyła w jednym z największych przedsięwzięć inwestycyjnych w Polsce od jego początków, poprzez głęboki proces restrukturyzacyjny, aż po upadłość inwestora koreańskiego i pozyskanie nowego partnera strategicznego, ukraińskiej firmy UKR‑AVTO.
W 2003 roku została współzałożycielką i prezeską warszawskiej sieci kawiarni, którą prowadziła przez 15 lat. Zarządzała 30-osobowym zespołem pracowników, była odpowiedzialna za wszystkie procesy biznesowe, w tym m.in. za rekrutację i szkolenie personelu, finanse firmy, rozwój produktu i strategię marketingową.
W 2016 roku rozpoczęła się jej przygoda z coachingiem biznesowym. Od 2018 roku pracuje jako wykładowczyni w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Współpracuje z firmami szkoleniowymi jako trenerka biznesowa, gdzie uczestniczy w procesach tworzenia skrojonych na miarę programów rozwojowych. Wspiera liderów i liderki zarówno indywidualnie, jak i w organizacjach w różnych branżach, takich jak konsulting, energia, IT, usługi, FMCG, farmacja, fintech, bankowość czy budownictwo.
Joanna Koprowska
Dziennikarka, redaktorka, copywriterka, doradczyni ds. storytellingu biznesowego i komunikacji. Związana z ICAN Institute, twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review” oraz „ICAN Management Review”. Specjalizuje się w tworzeniu treści o tematyce biznesowej i lifestyle’owej, copywritingu oraz doradztwie komunikacyjnym.
W 2021 roku kapituła konkursu „Pióro odpowiedzialności” przyznała jej nagrodę główną w kategorii „Pandemia a miejsce pracy” za tekst opisujący wpływ pandemii na sytuację zawodową kobiet. Została wybrana przez Komisję Fulbrighta do udziału w programie Reporting Complexity: A Study Tour in the U.S. for Journalists from Central and Eastern Europe.
Promuje koncepcję evidence-based management – zarządzania opartego na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich.
Przeprowadzała wywiady m.in. z prof. Amy Edmondson z Harvard Business School, Richardem Kochem, popularyzatorem reguły 80/20, Pimem de Morree’em, twórcą Korporacyjnych Rebeliantów czy Gregiem McKeownem.
Marcin Słomski FCCA
Ekspert w zakresie optymalizacji wartości przedsiębiorstw. Posiada 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów ukierunkowanych na zwiększanie wartości firm. Jest nietypowym finansistą – więcej czasu poświęca na kontakty z osobami odpowiedzialnymi za marketing i sprzedaż niż z księgowymi. Jak sam mówi – „Wartość firm jest kreowana na styku marketing sprzedaż finanse, a księgowość jedynie odzwierciedla coś, co już się stało.”
Od 2017 pełni funkcję Partnera Zarządzającego w Private Venture Partners – search fund, który we współpracy z prywatnymi inwestorami (Business Angels) inwestuje w polskie spółki. W jednej z nich (Avenir Medical Poland Sp. z o.o.) pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za finanse oraz M&A.
Marcin Słomski ma bogate doświadczenie w zakresie realizacji projektów corporate finance oraz transakcji M&A. Uczestniczył w ponad 80 projektach obejmujących przejęcia, sprzedaż i fuzje spółek, pozyskanie finansowania (wprowadzenie spółki na giełdę, emisję obligacji, pozyskanie długu), restrukturyzację zadłużenia, transakcje typu joint venture. Projekty realizował dla polskich oraz zagranicznych przedsiębiorstw zarówno w roli doradcy (CET – Clairfield International), jak również w funkcji dyrektora finansowego oraz dyrektora controllingu.
Z ICAN Institute związany od 2014 roku. Prowadzi zajęcia i warsztaty skupiające się wokół tematyki związanej z finansami, zarządzaniem wartością spółek, strategią, zarządzaniem przychodami i pricingiem. Posiada międzynarodowe kwalifikacje ACCA, studiował na INSEAD (alumni CGM’16), IE Business School (program Private Equity oraz Venture Capital) oraz Northwestern Kellogg School of Management (Professional Certificate in Digital Marketing).
Dr hab. Marcin Gołembski
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 17 lat trener, ekspert w obszarze HR oraz konsultant w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji funkcji HR, metod organizacji i zarządzania oraz przywództwa. Przeprowadził ponad 2500 godzin szkoleń, warsztatów i sesji coachingowych oraz doradzał biznesowo kilkudziesięciu firmom z różnych branż (m.in. Kompania Piwowarska).
Współlider inicjatywy Wsparcie Decyzji (www.wsparciedecyzji.pl). Współtwórca i kierownik elitarnych trenersko-menedżerskich studiów podyplomowych „Master of Business Training”, realizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Praktyczne doświadczenia, na bazie których rozwiązuje problemy biznesowe klientów, zdobywał pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze (m.in. jako prezes zarządu, członek zarządu, dyrektor zarządzający, członek rady nadzorczej) w przedsiębiorstwach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Był współautorem programów szkoleniowych realizowanych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie realizacji projektów doradczych i szkoleniowych łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych, które prowadzi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Jest autorem monografii pt. „Funkcja personalna w przedsiębiorstwie. Aktualne trendy i perspektywy rozwoju”, a także ponad 40 innych publikacji z zakresu zarządzania zamieszczanych w czasopismach branżowych oraz wydawnictwach naukowych w kraju i zagranicą.
Zakres realizowanych szkoleń: zarządzanie zespołem, rozwój talentów, sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, projektowanie i realizacja funkcji HR, coaching, motywowanie i budowanie zaangażowania.
Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes ICAN Institute i współtwórca magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review” – tytułów, które kształtują nowe pokolenia przywódców i kadry zarządzającej.
W latach 2004–2005 pełnił funkcję Wiceministra Finansów RP w rządzie premiera Marka Belki. Od marca 2004 roku wykładowca i trener biznesu w ICAN Institute.
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, procesów sprzedaży i marketingu, a także modeli przywództwa sprawdzających się w dynamicznym i złożonym otoczeniu rynkowym.
Doświadczenie biznesowe zdobywał jako top executive wielu spółek. Pracował m.in. dla: Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu, Norwich Union jako country manager of Life & Pension Operations Poland, Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Norwich Union SA jako prezes zarządu, TUiR Warta S.A. jako wiceprezes zarządu, Agros Holding S.A. jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu oraz dla B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako prezes zarządu.
Otrzymał tytuły: Doctor of Business Administration w Polskiej Akademii Nauk, Master of Business Administration w Carlson School of Management University of Minnesota oraz Magistra Inżyniera Nawigatora Morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni.
Izabela Stachurska
Konsultantka i trenerka przywództwa kadry zarządzającej w biznesie, szkolnictwie wyższym i kulturze. Mówczyni inspiracyjna, wykładowczyni akademicka, publicystka. Tworzy autorskie programy przywództwa dla kadry zarządzającej.
Senior Executive and Leadership Coach w Leadership Circle™. Prowadzi procesy certyfikacji The Leadership Circle Profile™ dla coachów, badania diagnostyczne LCP™ określające poziom kompetencji przywódczych dla liderów z różnych krajów i kultur (Szwajcaria, Niemcy, Włochy, USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Dania, Czechy, Holandia, Hiszpania, Turcja, Japonia, Szwecja, Norwegia, Belgia, Brazylia) oraz CLA™ (Collective Leadership Assessment), służący badaniu kultury przywództwa w zespole lub organizacji. Jako jedyna w Polsce prowadzi transformację kultury przywództwa metodą The Leadership System™.
Doświadczona menedżerka w obszarach: tworzenia strategii, rozwoju instytucji, tworzenia systemów i procesów zarządzania instytucją, marketingu, komunikacji, zarządzania projektami oraz zarządzania wiedzą. Przez wiele lat związana z The British Council i Instytutem Adama Mickiewicza. Pracowała w UK Trade and Investment w Nowym Jorku. Obecnie pracuje nad pierwszą własną publikacją w obszarze przywództwa.
Trenerka i ekspertka ICAN Institute w programach korporacyjnych oraz w programach otwartych: Neuroleadership Academy™, Personal Leadership Academy™, Management™ i First Time Manager™.
Wspierała klientów m.in. takich firm jak: Auchan, Selena, Veolia, EY, Deloitte, ALSTOM, AstraZeneca, Polpharma Biologics, Willson & Brown, Warta, TTI, DOZ, BASF, UNIQA, Santander, Suez, Saint-Gobain, AVON, Air Products, Narodowe Centrum Kultury, Warner Music International, Artystyczna Podróż Hestii czy Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu.
Dr Piotr Wiśniewski
Doktor nauk o zarządzaniu, menedżer, autor, speaker i konsultant. Dyrektor zarządzający Grupy DBR77 z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami międzynarodowymi.
Od 2016 r. rozwija grupę spółek DBR77, która zajmuje się optymalizacją procesów w organizacjach produkcyjnych oraz usługowych, a także robotyzacją produkcji na terenie Europy oraz Azji. Założyciel pierwszej na świecie Platformy Robotów DBR77.com, której celem jest wspieranie robotyzacji oraz automatyzacja produkcji w przedsiębiorstwach, które nie byłyby w stanie zrobić tego samodzielnie. Twórca modelu zarządzania według koncepcji Hyperreality.
Przez pięć lat pełnił rolę CEO Maflow – globalnej firmy z branży motoryzacyjnej z oddziałami w Europie, Azji i obu Amerykach, zatrudniającej ponad 4500 pracowników. Dzięki nowej polityce rozwoju, przedsiębiorstwo odbudowało silną pozycję na rynku i wyszło naprzeciw wymaganiom klientów, czego dowodem jest szereg nagród przyznanych przez takie firmy jak: VW, Audi, BMW czy Jaguar Land Rover. Za przeprowadzoną z sukcesem restrukturyzację Piotr Wiśniewski został laureatem nagrody TOP Manager przemysłu automotive. Pracując w Maflow stworzył również program zarządzania talentami Talent Management Maflow, który został opisany na łamach „Harvard Business Review Polska” jako integralna część studium przypadku odbudowy przedsiębiorstwa dzięki zaangażowaniu pracowników.
Absolwent Harvard Business School. W 2009 r. obronił tytuł doktora nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Swoim doświadczeniem dzieli się jako wykładowca na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz w ICAN Institute.